HİZMETLERİMİZ

SİZLERDE BİZİM HERHANGİ BİR HİZMETLERİMİZDEN TEKLİF ALIN PROFESYONEL OLARAK MÜŞTERİLERİNİZİ YANITLAYALIM!

PREMICALL ÇAĞRI MERKEZİ

Aşağıda da bulunan birkaç hizmetlerimiz listelenmekte!

Outbound - Dış arama

Dış arama hizmetinde otomatik sistem sayesinde, doğru kişiler taranmakta ve doğru kişiler belirlenerek aranmakta.

  • Adres güncelleme
  • Tele satış
  • Pazarlama kampanya yönetimi
  • Collection aramaları
  • Müşteri memnuniyetini ölçme
  • Kurumsal ve bireysel müşteri bilgilendirme
  • Tahsilat İşlemleri
  • Tahsilat Ödeme bilgilendirme

Lead - Potansiyel Müşteri

Firmaların kendi kitlelerine uygun müşterilerine ürün ve hizmet pazarlamaları hususunda önemlidir.

  • Lead Generation
  • Pazar Araştırması
  • Piyasa Analizi
  • Bireysel veya kurumsal şirket tanıtımı

Müşteri Hizmetleri

Call Center Müşteri Hizmeti sizin işletmeniz için müşterilerinize ve çalışanlarınıza bir ayrıcalık sunar ve işlemlerinizi güven ve kalite içerisinde kolay şekilde gerçekleştirmenizi sağlar

  • Sipariş hattı
  • Çağrı yönlendirme
  • Sekreter hizmetleri
  • Collection aramaları
  • Kurumsal ve bireysel müşteri bilgilendirme
  • Tahsilât işlemleri
  • Help desk/teknik hattı
  • Pazarlama kampanya yönetimi
  • Tahsilât ödeme bilgilendirme
  • 7/24 Hizmet imkanı

HİZMETLERİMİZ HAKKINDA FAHA FAZLA BİLGİ İÇİN

BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİN

Müşterilerinizin isteklerini gelen çağrılar sonucunda karşılama hizmetidir. Gelen çağrılar 7/24 şirketiniz adına cevaplanır ve arayan kişilerin gerekli işlemleri %100 müşteri memnuniyeti ve kalite esas alınarak sağlanır.

•Müşteri taleplerini değerlendirme ve müşteri beklentilerine uygun çözümler sunmak.
•Müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek ve partnerlerimizin ihtiyaçları doğrultusunda yönlendirmek
•Ürünle ilgili soruları çözmek ve profesyonel bilgi birikimimiz ile müşteri odaklı çözümler sunmak
•Müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek. Doğru yerde ve doğru kanaldan ulaşarak onlara en etkin iletişimi sağlamak.
•Ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini profesyonel bir ekip koordine etmek
•Müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetlerini yapmak
•Telefon, E-mail, Web gibi iletişim imkanlar ile 7/24 saat hizmet sunarak ve müşterilere profesyonel hizmet vermek
•Çağrı merkezi performansı, firmalar ve müşteriler arasındaki iletişimi sağlamak
•Satış sonrası destek
•Help desk/teknik hattı
•Sipariş hattı
•Çağrı yönlendirme, sekreter hizmetleri
•Telefonda pazarlama ve tahsilat gibi hizmetler sunmak

 

TOP